cys-receives-iso-certificate-27001

CYS behaalt ISO 27001 Certificering voor Informatiebeveiliging

Wij zijn er ontzettend trots op aan te kunnen kondigen dat CYS de Certificering ISO 27001, de wereldwijde norm voor Informatiebeveiliging, heeft behaald. Een bevestiging van waar we ons altijd hard voor hebben gemaakt; data is immers de kern van ons bestaan! "Met de nieuwe privacywetgeving en veiligheidsissues komen er steeds meer vragen van klanten en leveranciers over hoe we met de veiligheid van data omgaan. Door het behalen van deze ISO 27001 certificering hebben we aantoonbaar gemaakt dat we veilig met hun data omgaan en dat geeft vertrouwen." Zo vertelt Emmy van Doornmalen, Security Officer bij CYS.

lees meer
fd-gazellen-award-2018

CYS opnieuw winnaar FD Gazellen Award

Voor de tweede keer op rij behoort CYS tot de snelst groeiende bedrijven van Nederland. Ook dit jaar mogen wij de FD Gazellen Award in ontvangst nemen.

lees meer
CYS-Medewerkersbetrokkenheid-Employee-Engagement

Hoe CYS werkt aan medewerkersbetrokkenheid

In de vorige blog heb je kunnen lezen hoe je medewerkersbetrokkenheid kunt verhogen. Enthousiaste medewerkers zorgen immers voor enthousiaste klanten. Steeds meer organisaties zien het belang in van het verhogen van de betrokkenheid van de medewerkers. In deze blog inspireren we je met een aantal voorbeelden hoe CYS werkt aan medewerkersbetrokkenheid.

lees meer
GDPR-AVG-Privacy-Lock

De omgang van CYS met AVG / GDPR binnen klantfeedback

Het onderwerp van dit moment; de nieuwe privacywetgeving die vanaf 25 mei 2018 gehandhaafd wordt. Verwachten we een big bang of loopt het allemaal wel los? Hoe dan ook, vanaf eind mei gelden de versterkte GDPR regels voor de verzameling en verwerking van persoonsgegevens. CYS ziet de nieuwe wetgeving als een positieve stap. Want transparantie en vertrouwen; daar gaat het om, ook binnen klantfeedback!

lees meer
Banner-Verslag-CX event-8 maart-hoe-enthousiasme-leidt-tot-de-hardste-#service-CYS-Miele-Experience-Center-MEC

Verslag CYS CX Event 8 maart 2018 ‘Hoe enthousiasme leidt tot de hardste #service’

In het overweldigende Miele Experience Center kwamen 200 geïnteresseerden bij elkaar om te luisteren naar inspirerende verhalen van Patricia Slootjes (Directeur Marketing Miele Nederland), Rijn Vogelaar (oprichter van de Superpromoter Academy) en Patricia Devlaeminck (Global Customer Service Manager vidaXL). Het onderwerp? Hoe leidt enthousiasme tot de hardste #service! In een grootse omgeving als deze was het niet moeilijk om het enthousiasme direct aan te wakkeren bij de bezoekers. 

lees meer

Hoe werk je aan een optimale klantbeleving? Maxeda vertelt!

Met 4 formules (Praxis, Formido, Plan-it en Brico), 389 doe-het-zelf winkels, 7.000 medewerkers en wekelijks 1,5 miljoen bezoekers is Maxeda de grootste DIY retailer in de Benelux. Klanten tevreden houden of zelfs loyaal maken met zoveel winkels en medewerkers vormt dan ook een grote uitdaging. Hoe ‘Maxeda werkt aan een optimale klantbeleving’ lichtte Annemieke Onderdelinden, Director Strategy & Consumer Insights Maxeda DIY Group, op donderdag 7 december jongstleden uitgebreid toe.

lees meer

CYS is het bedrijf achter de #service

Er wordt veel over de service geschreven. Zoek op #service op social media en je vindt ontzettend veel verhalen. Positief, maar ook negatief. Wat wordt er over de service van jouw organisatie geschreven? Hoe staat het met de dienstverlening van jouw organisatie?

lees meer

Draagvlak voor klantfeedback? 5 tips van Allianz

Allianz Group, een wereldwijde organisatie met meer dan 175.000 medewerkers, biedt verschillende producten en diensten en heeft daardoor te maken met een verscheidenheid aan klantreizen en touch points. Denk aan financiële dienstverlening, verzekeringen voor en advies aan bedrijven en particulieren. Jaarlijks wordt de NPS wereldwijd gemeten voor benchmarking doeleinden. Maar voor de Nederlandse markt vond Lana Zepcan, Customer Experience Specialist, dit onvoldoende om de spontane naamsbekendheid een impuls te geven, zoals ze aangaf tijdens het event ‘Klantbeleving in dienstverlenende organisaties’, dat plaatsvond op dinsdag 28 november 2017 bij CYS.

lees meer

Klantfeedback in complexe dienstverlenende organisaties

Hoe creëer je draagvlak en hoe implementeer je klantfeedback in complexe dienstverlenende organisaties? Dat was de grote hamvraag tijdens het interactieve event ‘Klantfeedback in dienstverlenende organisaties’ dat op dinsdag 28 november werd gehouden door CYS in samenwerking met Lana Zepcan van Allianz Benelux, onlangs verkozen tot CX Professional 2017. De kern van het plan waarmee ze deze titel won, draait om ‘true customer centricity’. Hiermee beoogt ze de Net Promoter Score van Allianz een positieve impuls te geven. 

In dit blog een verslag van het event. In de volgende blog behandelen we vijf tips van Allianz om draagvlak te creëeren binnen de organisatie.

lees meer

Wij behoren tot de snelste groeiers van Nederland

Vol trots kondigen wij aan dat CYS behoort tot de snelst groeiende bedrijven van Nederland. Dankzij het vertrouwen van onze klanten en de inzet van ons hele team is ons mooie bedrijf FD Gazelle 2017!

Taco van der Pompe: “Hier zijn we natuurlijk hartstikke trots op, maar nog trotser zijn we op onze medewerkers. Dankzij hen behoren we tot de snelste groeiers van Nederland! Elke dag zetten zij zich met veel enthousiasme in voor onze klanten en dat betekent dat de wereld steeds een beetje klantgerichter wordt. Prachtig toch?”

lees meer