lever-de-beste-service-#7-verbeter-je-online -reputatie

Lever de beste service #7: Verbeter je online reputatie

Klanten delen steeds vaker hun ervaringen op social media en op review platformen. Ze laten foto’s van producten zien op Instagram of Pinterest, uiten klachten op Twitter, delen spraakmakende virals op Facebook en laten positieve dan wel negatieve reviews achter op reviewsites. En dat allemaal ten koste of ten bate van de (online) reputatie van je merk of organisatie. Hoe je grip krijgt op de online reputatie van je bedrijf, lees je in deze blog in de reeks van 8 blogs over Lever de beste service.

lees meer
lever-de-beste-service-#6=-praktijkvoorbeeld-vidaXL

Lever de beste service #6: Praktijkvoorbeeld vidaXL

 

Met meer dan 30 websites in 20 landen en 240 internationale verkoopkanalen zoals Amazon, eBay en Bol.com timmert het Nederlands bedrijf vidaXL sinds 10 jaar hard aan de weg om de grootste online verkoper in slow moving consumer goods te worden. In een interview met CYS vertelt Patricia Devlaeminck, Global Customer Service Manager bij vidaXL, vol enthousiasme over hoe vidaXL dag in dag uit klanten enthousiasmeert, tevreden stelt én houdt. En hoe ze hun online reputatie daarmee hoog houden. Hoe vidaXL dat in de praktijk aanpakt, lees je in deze blog, als onderdeel van de reeks van 8 blogs over Lever de beste service

lees meer

Trots op onze nieuwe klanten!

We hebben mooie dashboards op maat gebouwd, vragenlijsten en rapportages ingericht en sinds begin dit jaar zijn ook deze klanten enthousiast gebruiker van de Klantfeedbackmonitor. We zijn trots op onze nieuwe klanten en willen hun graag bedanken voor de keuze voor Check your Service. We kijken uit naar een vruchtbare samenwerking!

lees meer

Bruynzeel: van klant naar ambassadeur

Koen Muijs, manager Klantenservice en Fysieke distributie bij Bruynzeel Keukens: ‘Vanuit mijn rol ben ik, samen met mijn teams, bezig om het gehele proces vanaf de aankoop te begeleiden om onze klanten ambassadeur van Bruynzeel te maken. In alle aspecten werken wij aan een optimale klantbeleving. Van aankoop tot en met levering en montage van de keuken.’

lees meer

De kracht van klantfeedback

Wat weet jij eigenlijk over je klanten? Wie zijn het? Wat vinden ze van jouw merk of bedrijf? Wat verwachten ze van je? En voldoe jij aan die verwachtingen, of weet je ze zelfs te overtreffen? De sleutel tot succes ligt voor ieder merk of bedrijf in het weten wie de klant is en wat die klant wil. Zonder klant bestaat je bedrijf tenslotte helemaal niet.

lees meer